דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: איך בודקים? 

מאת    [ 11/11/2010 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2343 פעמים ]

תהליך הבחירה של גני אירועים איננו עניין פשוט. אנחנו מייחסים, ובצדק, חשיבות גדולה לבחירתם של גני אירועים ואנחנו יודעים שלבחירה שנעשה תהיה השפעה גדולה על ההצלחה של החתונה. ישנם הרבה עצות שניתן לתת למי שצריך לבחור גני אירועים. עצה אחת שהיא כמעט ברורה מאליה היא לבדוק את המקום לפני שאנחנו בוחרים אותו על פני גני אירועים אחרים. כיצד בודקים גן אירועים? מה יש לבדוק?

עצה פשוטה שאפשר לתת לזוגות שיוצאים לבדוק ולבחור גני אירועים היא להתחיל בשירותים של המקום. מצב השירותים יכול ללמד אותנו המון על רמת התחזוקה של גן אירועים ועל האופי שלו. גני אירועים שלא מקפידים על הניקיון של השירותים הם גני אירועים שיש להם בעיה. יכול להיות שיש גני אירועים שיש להם שירותים מבריקים והם אינם מוצלחים, אבל קשה למצוא גני אירועים עם שירותים מוזנחים שראוי לקיים בהם אירוע. בדיקת השירותים יכולה לחסוך לנו הרבה זמן כך שנוכל להשקיע את הזמן שלנו במקומות ראויים יותר.

כדי לבדוק באמת את התפקוד של גני אירועים מומלץ לבקר בהם בזמן שיש שם אירוע. לאחר שצמצמתם מעט את הרשימה של גני אירועים שנראים לכם ראויים, השתדלו לבקר בהם בזמן שחתונה נערכת בהם. כך תוכלו להתרשם בזמן אמת מהמקום, מהתפקוד של הצוות שלו ומהמראה של המקום כאשר הוא מלא באורחים. השתדלו שלא להפריע לחוגגים האחרים ונסו שלא לבלוט בשטח אבל אל תוותרו על בחינת המרכיבים השונים שעליהם אחראים גני אירועים. האם הצוות נחמד ויעיל? האם הוא יודע מה הוא עושה? האם המקום באמת מתאים לריקודים? כמה רעש מותר לעשות במהלך האירוע (ישנם גני אירועים שנמצאים קרוב למקומות יישוב או לאזורי מגורים ולא ניתן להרעיש בהם כמו שצריך, חבל לגלות זאת רק בזמן הריקודים בחתונה שלכם.) האם העיצוב של גני אירועים שנראה כה נחמד כשאין בו אנשים, נראה טוב גם בזמן החתונה כשאנשים נמצאים בכל מקום? אל תשכחו לבקר בשירותים כדי לראות האם יש הקפדה על הניקיון שלהם במהלך כל האירוע. אם אתם יכולים נסו לטעום את האוכל וראו אם הוא עומד בציפיות. הטו גם אוזן למה שאומרים האורחים באותם גני אירועים שהחלטתם לבחון. כך תוכלו להבין בפני אלו בעיות אתם ניצבים ולמה עליכם לצפות. כמו כן, בעזרת דעתם של אורחים אחרים תוכלו להבין איך גני אירועים נראים בעיניהם של המוזמנים. עם זאת הימנעו מתחקור האורחים בחתונה שאיננה שלכם. אין זה מן הנימוס לכפות את הנוכחות שלכם על אנשים אחרים שבאו ליהנות ולא לספק לכם מידע על גני אירועים.

עוד אפשרות שעומדת בפניכם כשאתם רוצים לבדוק ולבחור גני אירועים היא לשוחח עם לקוחות של המקום. גני אירועים שבטוחים בעצמם ישמחו לתת לכם שמות של לקוחות שערכו אירוע במקום. אם יש לכם מכרים או ידידים בעלי ניסיון בתחום נסו לשמוע את דעתם. עם זאת זכרו שבסופו של דבר לאנשים שונים יש טעם שונה ומה שאהוב עליכם אולי איננו אהוב על אחרים ולהיפך. גני אירועים באים בכל הטעמים והצבעים ועליכם למצוא את המקום שיתאים לטעם שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב